Mail
Exkluzív ajánlatok, értesítések hírlevélben.
Szállítás
Ingyenes házhoz szállítás, 48 órán belül.*
Legalább 5 termék 1 csomagban.

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek


Kérünk, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.pixibox.hu honlapunknak (a továbbiakban Honlap), figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat (megrendelés, előfizetés, vásárlás), amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen ÁSZF tartalmazza a Honlapon elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Megrendelő) általi használatának feltételeit.
A megkötött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza és nem hozzáférhető, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve magyar. A szolgáltatás csak Magyarországon érhető el.

A Honlap működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén, a Honlapon vagy az 1. megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK

Cégnév: PIXIBOX Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely és levelezési cím: 1151 Budapest, Alag utca 32.
Adószám: 25287983-2-41
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-206355 Bejegyző bíróság: Fővárosi Cégbíróság
Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11704007-20268187
Elektronikus elérhetőség: info@pixibox.hu / kapcsolatfelvételi adatlap, amely a weboldalról érhető el.

2. Megvásárolható termék köre, PIXIBOX/ PIXIBAG / PURE by PIXIBOX / ADAM&EVE by PIXIBOX tartalma

PIXIBOX “szépség-doboz” / PIXIBAG "szépség-neszeszer" / PURE by PIXIBOX "natúr szépség-doboz" / ADAM&EVE by PIXIBOX "férfi-női kozmetikai doboz" - változó típusú, márkájú, kiszerelésű kozmetikai termékekből álló válogatás doboz/neszeszer.

2.1. A PIXIBOX/PIXIBAG/PURE by PIXIBOX / ADAM&EVE by PIXIBOX tartalma

A kínált termék az alábbiak szerint kategorizálható

Különböző szépségápolási és kozmetikai termékek, kiegészítők.

Kozmetikai, szépségápolási termékek, kiegészítők és termékminták, ajándék-termékek különböző, változó kiszerelésben, különböző márkák szerint, különböző felhasználási területekre: dekor-kozmetika, arcápolás, testápolás, hajápolás, parfüm, kéz-, körömápolás. A dobozok tartalma kiadásonként változik, előre nem meghatározott és közzé nem tett módon. Egy doboz legalább 1 kereskedelmi méretű terméket és 4 különböző termékmintát, vagy promóciós eszközt tartalmaz (a termékek és termékminták az itt megadott darabszámokhoz képest is változhatnak: pl. 2 termék és 3 termékminta, ajándék--termékek, stb.), illetve esetenként tartalmazhat kedvezményekre jogosító kuponokat, egyéb nyomtatott terméktájékoztatókat, brossúrákat, ajándék-termékeket, stb.

A PIXIBOX szépség-doboz illetve PIXIBAG szépség-neszeszer, valamint a PURE by PIXIBOX natúr szépség-doboz és az ADAM&EVE by PIXIBOX férfi-női kozmetikai doboz kizárólag on-line és csak házhoz szállítással rendelhetők, személyes átvételre lehetőség nincs.

A termékre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (a weboldalon minden esetben bruttó árak találhatók), a házhoz szállítás díját. Csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A PIXIBOX szépség-dobozban, valamint a PIXIBAG szépség-neszesszerben, a PURE by PIXIBOX szépség-dobozban és az ADAM&EVE by PIXIBOX férfi-női kozmetikai dobozban található különböző márkájú szépségápolási és kozmetikai termékekért és azok használatából eredő bármilyen következményekért nem vállalunk felelősséget. A magyar nyelvű tájékoztatót a terméket biztosító forgalmazó köteles biztosítani A terméktájékoztató elérhető mind az adott márka weboldalán, a termék csomagolásán magyar nyelven. A PIXIBOX szépség-dobozban található információs kártyán és a PIXIBAG szépség-neszeszer csomagolásában található információs lapon, a PURE by PIXIBOX szépség-dobozban található információs kártyán, az ADAM&EVE by PIXIBOX férfi-női kozmetikai dobozban található információs kártyán, valamint a Honlapon a termékek felsorolása és alapvető információi találhatók.

A PIXIBOX szépség-dobozban, valamint a PIXIBAG szépség-neszeszerben és a PURE by PIXIBOX szépség-dobozban, továbbá az ADAM&EVE by PIXIBOX férfi-női kozmetikai dobozban található termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a az egyes termékek csomagolásán, vagy dokumentációján találhatók, melyeket az adott termék forgalmazója/hazai képviselője felelőssége biztosítani. A termékeket a márkák hazai forgalmazói biztosítják, melyekért szavatosságot kizárólag e forgalmazók tudnak vállalni. A PIXIBOX Kft. termékszavatosság terén nem vonható felelősségre.

A csomagokban található információs nyomdai anyagok hibájáért a forgalmazó nem vállal felelősséget.

3. Rendelési információk

3.1. Regisztráció

A megrendeléshez, azaz a vásárláshoz, továbbá az előfizetéshez is regisztráció szükséges. Kizárólag a regisztrációs űrlap hiánytalan kitöltését követően lehet regisztrálni. Megrendelés leadására, vásárlásra, előfizetésre csak a honlapon közzétett időszak alatt, vagy a készlet erejéig van lehetőség.
Ha a Megrendelő regisztrálni kíván a Honlapon, akkor “Az Én PIXIBOXOM” menüponton belül található “Regisztráció” gombra kattintást követően vagy a vásárlási folyamat során megjelenő regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével tud. A regisztrációs felületen a következő adatokat kötelező megadnia részünkre:

 Név,
 Jelszó,
 Email cím,
 Telefonszám,
 Szállítási cím,
 Számlázási adatok, ha az eltér a szállítási címtől,
 Egyéb adatok, melyeknek megadása nem kötelező (pl.születési év)

Ha a megadott adatokkal kapcsolatban mindent rendben találtál, akkor a „Regisztráció elküldése” gombra kattintva tudja a Megrendelő regisztrációját véglegesíteni.

A regisztráció sikeréről automatikus e-mailben tájékoztatjuk a Megrendelőt, melyben egy aktiváló link található, ezzel véglegesítheti Megrendelő a regisztrációját.

A Honlap nyitó oldalán látható a megrendelésre rendelkezésre álló idő, készlethiány esetén pedig az erre irányuló figyelmeztető információ is (ebben az esetben a rendszer nem engedélyezi a megrendelést).

Megrendelő jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@pixibox.hu e-mail címre küldött üzenettel vagy a saját fiókján belül a “Regisztráció törlése” gombra kattintva. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztráció törléséről. Megrendelő felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Megrendelő a felelős. Amennyiben a tudomást szerzel arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles erről értesíteni minket.

3.2. Rendelés menete

A megrendelésre a Honlapon közzétett időtartam, illetve a rendelhető termék készletmennyisége áll rendelkezésre, ezen időtartamon és rendelhető készletmennyiségen belül a következőképpen lehet vásárolni:

Előrendelési időszak (időszakosan elérhető szolgáltatás)

Az előrendelési időszak a honlapon közzétett időtartamon belül és/vagy az előrendelési időszakra beállított készlet erejéig lehetséges.

1. Regisztráció (követve a weboldalon leírt utasításokat) űrlap hiánytalan kitöltésével. / Belépés a már regisztrált Megrendelők részére az első regisztráció során megadott felhasználói névvel és jelszóval lehetséges

2. Egy ellenőrzési folyamat előzi meg a tényleges megrendelést, hogy a megrendelés elküldése előtte még egyszer a Megrendelő átnézhesse a megadott adatokat, és javíthassa, ha valamit elrontott volna.

3. Kérjük, hogy minden esetben figyelmesen ellenőrizze a megadott adatokat (és levelező rendszered, pl.: SPAM fiókod ellenőrzése, postaláda-telítettsége, stb.), mert ez alapján tudjuk biztosítani a megfelelő kézbesítést, illetve a helyes számlázást is. Amennyiben bármely adat nem valós, vagy helytelen, a megrendelést nem áll módunkban elfogadni, így teljesíteni sem tudjuk.

4. A megrendelés tényleges elküldéséhez a Megrendelőnek el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeinket valamin az Adatvédelmi Nyilatkozatunkat az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával. Ha a Megrendelő a jelölőnégyzetet kipipálta, akkor a “Megrendelem” gomb megnyomásával tudja megrendelését véglegesen elküldeni részünkre. A megrendelés elküldését követően e-mail-ben legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást kap. A rendelés feladása tehát a „Megrendelem” gombra kattintással történik, ami fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A szállítás megkezdéséről azt megelőzően e-mailben részletesen értesítünk, a szállító partner külön e-mailt is küld.

3.3. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

A Megrendelőnek a rendelés során lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).


3.4. Termék ára

A Honlapon megjelenített termékek vételára, szállítási költség az általános forgalmi adót, egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve. A termék árába a szállítási költség beépítésre került, melynek díja PIXIBOX-onként illetve PIXIBAG-enként és PURE by PIXIBOX-onként egységesen bruttó 1.990,- Ft. A szállítási költséget előfizetés esetén az előfizetési díj is tartalmazza, mely PIXIBOX-onként illetve PIXIBAG-enként és PURE by PIXIBOX-onként fizetendő és egységesen bruttó 1.990,- Ft.

A termékek ára és a szállítási költségek magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

3.5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az elküldött ajánlatod (megrendelésed) megérkezését automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk részedre a megrendelést követő 24 órán belül, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza:

 a rendelés idejét, rendelés sorszámát, vagy az előfizetési igény leadási idejét,
 a termék árát, mely magába foglalja a szállítási költséget is, megnevezését, darabszámát,
 az előfizetés esetén annak igényelt időtartamát
 a szállítás módját,
 választott fizetési módot
 számlázási adatokat, előfizetés esetén bankszámlaszámunkat és cégadatunkat,
 a megrendelő által megadott adatokat (név, szállítási cím, telefonszám),
 egyéb megjegyzéseket.

E visszaigazoló e-mail a részünkről a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre közöttünk.

Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg tőlünk az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha a Megrendelő rendelését már elküldte részünkre és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell felénk, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

4. ELŐFIZETÉS (NEM ÁLLANDÓ JELLEGŰ SZOLGÁLTATÁS) és PIXIBOX PREMIUM program tagság (NEM ÁLLANDÓ JELLEGŰ SZOLGÁLTATÁS)

ELŐFIZETÉS (NEM ÁLLANDÓ JELLEGŰ SZOLGÁLTATÁS)

A PIXIBOX szépség-doboz/PIXIBAG neszesszer előfizetéses rendszerben is elérhető (NEM ÁLLANDÓ JELLEGGEL, KIZÁRÓLAG AZ ERRE NYITVA ÁLLÓ IDŐSZAKBAN, NEM ISMÉTLŐDŐEN). Előfizetni 4 alkalomra (kiadásra) lehet egy év vonatkozásában. Az előfizetés esetén a termék mellett feltüntetett ár az előfizetési időszakra vonatkozó minden költséget (szállítási költséget is) magába foglalja.

Előfizetni csak PIXIBOX-ra (4 normál kiadás), vagy PIXIBAG-re (4 normál kiadás) lehetséges. Egy felhasználói fiókról féle előfizetés (vagy PIXIBOX-ra, vagy PIXIBAG-re), vagy PREMIUM tagság választható.

Az előfizetés mindig egy adott időszakban lehetséges, amely lehetőségről hírt adunk különböző internetes csatornákon: közösségi oldalakon, hirdetéseken keresztül, illetve hírlevélben, regisztrált Felhasználóink számára. Kizárólag a meghirdetett időszakon belül lehet előfizetési igényt leadni, ezeket az igényeket ezen időszakon belül tudjuk elfogadni.

Az előfizetéses időszak alatt beérkezett előfizetési igények még nem minősülnek teljes értékű előfizetésnek, ekkor még nem teljesítjük a megrendeléseket előfizetést leadó Megrendelőink számára. Az előfizetés akkor válik véglegessé, ha a visszaigazolóban megjelölt dátumig bankszámlánkra beérkezik a kiválasztott előfizetés ellenértéke. Amennyiben az összeg a visszaigazoló levélben foglalt dátumig nem érkezik meg számlánkra, úgy az előfizetési igényt töröljük rendszerünkből.

Az előfizetés menete:
 Regisztráció a 3. pontban meghatározott módon vagy bejelentkezés “Az Én Pixiboxom” menüponton belül megtalálható “Bejelentkezés” feliratra kattintva.
 előfizetés tartalmának kiválasztása, a kiválasztott előfizetési időszak ára minden esetben látható,
 előfizetési szándék elküldése a "Megrendelem" gombra történő kattintással. A rendelés feladása tehát az „Megrendelem” gombra kattintással történik, ami a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Amennyiben a rendszer sikeresen fogadta az előfizetési szándékra irányuló rendelést, automatikusan visszaigazolót küldünk a Megrendelő részére a 3. pontban meghatározottak szerint, amelyben a Megrendelő adatai, illetve az előfizetésre vonatkozó részletezés (előfizetési időszak, ár, számlázási adatok, szállítási adatok, vásárlói megjegyzések, cégadatok, bankszámlaszám, illetve az összegre vonatkozó befizetési határidő) kerül megadásra.

A visszaigazoló emailben megjelölésre kerül a fizetendő végösszeg illetve annak befizetési határideje.

Az előfizetés összege kétféleképpen teljesíthető:
- átutalással, vagy
- bankszámlára történő közvetlen bankfióki befizetéséről.

Amennyiben az átutalásra vagy a befizetésre a meghatározott időpontig nem kerül sor, úgy az előfizetési igény törlésre kerül.

Az előfizetés érvénybe lépése, az előfizetés felmondása

Az előfizetés a Megrendelő erre irányuló igényének jelzését követően (Honlapon keresztül a meghatározott nyitott előfizetési időszakban), továbbá előre meghatározott dátumig az előfizetés teljes összegének bankszámlára történő hiánytalan beérkezését, jóváírását követően lép érvénybe.

Előfizető felmondhatja az előfizetést az alábbi esetekben és az alábbi módon:

- amennyiben már átutalta/befizette számlánkra az előfizetés összegét és az előfizetésből még egyetlen egy alkalom (PIXIBOX/PIXIBAG kiszállítás) sem került részünkről teljesítésre, írásban kérheti az előfizetés megszűntetését, és az összeg visszautalását, amelyet 14 banki napon belül teljes egészében visszautalunk,

- amennyiben az előfizetés érvénybe lépett és már teljesült belőle PIXIBOX/PIXIBAG kiszállítás, úgy csak a fennmaradó alkalmakra történő előfizetési díjat áll módunkban visszautalni időarányosan, írásos kérésére, a már az előfizetése alatt korábban kiküldött és részéről átvett PIXIBOX/PIXIBAG díjat ekkor már nem áll módunkban visszautalni,

- az előfizetése alatt egy bizonyos kiadású PIXIBOX/PIXIBAG visszaküldésére az ÁSZF erre vonatkozó részében van lehetőség az itt leírtak szerint 14 napon belül, bontatlan és hiánytalan termékekkel, a megrendelő saját költségén visszajuttatva.(ld. ÁSZF PIXIBOX/PIXIBAG/PURE by PIXIBOX visszaküldésre, vásárlástól való elállásra vonatkozó részét)

Amennyiben nem tudjuk teljesíteni az előfizetéseket, úgy írásban értesíti erről az előfizetőt és az előfizetésének teljesítése arányában visszautalja az előfizetési díjat az értesítéstől számított 14 banki napon belül.

PIXIBOX PREMIUM program tagság (NEM ÁLLANDÓ JELLEGŰ SZOLGÁLTATÁS, CSAK A MEGHIRDETETT IDŐSZAKBAN VEHETŐ IGÉNYBE)

A PIXIBOX PREMIUM program egy tagsági rendszer. Éves tagdíj fejében a tagokat előnyök illetik meg, amelyek a következők:

- egyedi, exkluzív megrendelési időszakban rendelhetnek PIXIBOX/PURE by PIXIBOX/PIXIBAG kiadást,

- egyedi hírlevelek, kedvezmények (elektornikus kuponok),

- plusz meglepetéseket kaphatnak a csomagjukban alkalmanként, az ajándék termék lehet teljes kiszerelésű, vagy minta, mini kiszerelésű kozmetikum, vagy divat-kiegészítő, az ajándék meglétéről (amennyiben kerül az adott csomagba) a rendelési időszak előtt értesítjük a tagokat (az ajándék termék nem minden megrendelés mellé jár, az aktuális kiadásban előforduló ajándékról PREMIUM tagok előzetes tájékoztatást kapnak)

- az oldal Üzemeltetője (Szolgáltató) fentiek alapján nem kötelezhető arra, hogy PREMIUM tagjai számára minden egyes kiadáshoz plusz ajándék terméket biztosítson,

- PREMIUM tag a csatlakozással elfogadja, hogy nem minden esetben érkezik csomagjában plusz ajándék termék

A PIXIBOX PREMIUM programhoz csatlakozni mindig egy adott időszakban és limitáltan (fő) lehetséges, amely lehetőségről hírt adunk különböző internetes csatornákon: közösségi oldalakon, hirdetéseken keresztül, illetve hírlevélben, regisztrált Felhasználóink számára. Kizárólag a meghirdetett időszakon belül lehet csatlakozási igényt leadni, ezeket az igényeket ezen időszakon belül tudjuk elfogadni.

A PIXIBOX PREMIUM program csatlakozási időszaka alatt beérkezett csatlakozási igények még nem minősülnek teljes értékű csatlakozásnak. A csatlakozás akkor válik véglegessé, ha a visszaigazolóban megjelölt dátumig bankszámlánkra beérkezik a PIXIBOX PREMIUM program tagsági díj ellenértéke. Amennyiben az összeg a visszaigazoló levélben foglalt dátumig nem érkezik meg számlánkra, úgy a csatlakozási igényt töröljük rendszerünkből.

A PIXIBOX PREMIUM programhoz egy regisztrációról egy tag tud csatlakozni, a számukra egyedileg fenntartott vásárlási időszakban a PIXIBOX PREMIUM program tagjai 1 db. PIXIBOX/PURE by PIXIBOX/PIXIBAG csomagot rendelhetnek. Az exkluzív rendelési időszak biztosítása az ADAM&EVE BY PIXIBOX és egyéb időszakos kiadványokra nem vonatkozik. A normál, nagyközönség számára nyitva álló időszakban nincs akadálya, hogy plusz csomagot rendeljenek.

A csatlakozás menete:
 Regisztráció a 3.1. pontban meghatározott módon vagy bejelentkezés “Az én pixiboxom” menüponton belül megtalálható “Bejelentkezés” feliratra kattintva.
 csatlakozás kiválasztása, a tagjdíj ára minden esetben látható,
 csatlakozási szándék elküldése a"z Megrendelem" gombra történő kattintással. A rendelés feladása tehát az „Megrendelem” gombra kattintással történik, ami a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Amennyiben a rendszer sikeresen fogadta az előfizetési szándékra irányuló rendelést, automatikusan visszaigazolót küldünk a Megrendelő részére a 3.3. pontban meghatározottak szerint, amelyben a Megrendelő adatai, illetve a csatlakozásra vonatkozó részletezés (PIXIBOX PREMIUM program időszak, ár, számlázási adatok, szállítási adatok, vásárlói megjegyzések, cégadatok, bankszámlaszám, illetve az összegre vonatkozó befizetési határidő) kerül megadásra.

A visszaigazoló emailben megjelölésre kerül a fizetendő végösszeg illetve annak befizetési határideje.

A PIXIBOX PREMIUM program tagsági díjának összege kétféleképpen teljesíthető:
- átutalással, vagy
- bankszámlára történő közvetlen bankfióki befizetéséről.

Amennyiben az átutalásra vagy a befizetésre a meghatározott időpontig nem kerül sor, úgy a csatlakozási igény törlésre kerül.

A PIXIBOX PREMIUM program tagság érvényessége

A PIXIBOX PREMIUM programhoz csatlakozás a Megrendelő erre irányuló igényének jelzését követően (Honlapon keresztül a meghatározott nyitott csatlakozási időszakban), továbbá előre meghatározott dátumig a PIXIBOX PREMIUM program tagási díj teljes összegének bankszámlára történő hiánytalan beérkezését, jóváírását követően lép érvénybe.

A PIXIBOX PREMIUM program tagságának időtartama a csatlakozás évében érvényes, tárgyév december 31-ig. Nem automatikusan hosszabbítható a tagság.

A PIXIBOX PREMIUM tagság díja (2018. évre) bruttó 3.990,- Ft.

A PIXIBOX PREMIUM program tagsági díját visszaigényelni sem egészben, sem pedig részben nem lehet, azt visszafizetni nem áll módunkban.

Az PIXIBOX PREMIUM tag által megrendelt PIXIBOX/PURE by PIXIBOX/PIXIBAG visszaküldésére az ÁSZF erre vonatkozó részében van lehetőség az itt leírtak szerint 14 napon belül, bontatlan és hiánytalan termékekkel, a megrendelő saját költségén visszajuttatva.(ld. ÁSZF PIXIBOX/PIXIBAG/PURE by PIXIBOX visszaküldésre, vásárlástól való elállásra vonatkozó részét)

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

PIXIBOX szépség-doboz és a PIXIBAG szépség-neszeszer, valamint a PURE by PIXIBOX szépség-doboz és az ADAM&EVE by PIXIBOX szépség-doboz rendelésére egy meghatározott időtartam áll rendelkezésre, melyet a Honlapon és egyéb on-line kommunikációs csatornákon közlünk (hírlevél, közösségi média, stb.).

A PIXIBOX/PIXIBAG/PURE by PIXIBOX/ADAM&EVE by PIXIBOX megrendelési lehetőségének lezárásakor értesítjük a megrendelőket e-mailben a szállítás várható idejéről. A szállítás tényleges megkezdésekor szintén e-mail értesítést küldünk. Ezen értesítő az előfizetést megrendelő megrendelők részére is megküldésre kerül.

A megrendeléssel kapcsolatos észrevételeket, visszajelzéseket, problémákat 24 órán belül kezeljük a megadott on-line elérhetőségünkön (ugyfelszolgalat@pixibox.hu) keresztül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére 30 naptári napon belül.

Érvényes rendelés lemondására a megrendelésre nyitva álló időszak alatt van lehetőség. A rendelési időszak lejártát követően a megrendelt csomag kézbesítésre kerül.

Amennyiben a futárnál visszautasításra kerül az átvétel, az aktuális szállítási díjat (1.700,- Ft. bruttó) köteles a Megrendelő a futár részére a helyszínen kifizetni.

6. SZÁLLÍTÁSRA ÉS A FIZETÉSRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

6.1. Házhoz szállítás, információk

A megrendeléseket a Complexpress Kft. (székhely: 1151 Budapest, Székely Elek út 13-15. / info@complexpress.hu / + 36 1 203 4681) és a Magyar Posta Zrt. MPL Üzleti Divízió csomagszállító cég teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi, egyéb napközbeni tartózkodási címedet megadni. A csomagot a Megrendelő meghatalmazottja is átveheti. Amennyiben szállítási időszakban a Megrendelő nem tartózkodik a megadott szállítási címen a szállító cég a következő napon történő kézbesítési próbálkozás után értesítőt hagy az átvétel lehetőségével kapcsolatban.

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a PIXIBOX szépség-dobozt/PIXIBAG szépség-neszeszert/PURE by PIXIBOX szépség-dobozt/ADAM&EVE by PIXIBOX férfi-női kozmetikai dobozt, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Amennyiben a kiszállítás során a Megrendelő megtagadja a termék átvételét, annak ellenére, hogy a termék nem sérült, a szállítási díjat köteles a futár részére megfizetni (bruttó 1.700,- Ft.).

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg (ezt tartalmazza a PIXIBOX/PIXIBAG/PURE by PIXIBOX/ADAM&EVE by PIXIBOX vételára), és a 2. kiszállítás alkalmával értesítőt hagy, amely tartalmazza a csomag átvételének helyszínét (postahivatal), ahol további 5 nap áll a Megrendelő rendelkezésére ahhoz, hogy a csomagot átvegye.
Ha a második kiszállítás is sikertelen és az értesítőn megjelölt átvételi helyszínen nem kerül sor az átvételre és a csomag visszaszállításra kerül hozzánk – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a további kiszállítást csak akkor kíséreljük meg újból, ha a Megrendelő a megrendelés ellenértékét, valamint az újbóli kiszállítás összegét (bruttó 1.700,- Ft-ot) átutalással részünkre kifizette és a vételár számlánkon jóváírásra került.
Ha a csomag átvétele csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Fenntartjuk a jogot, hogy azon megrendelők regisztrációját érvénytelenítsük, és a jövőben ne teljesítsünk feléjük több megrendelést, akik nem jelezték részünkre megrendelésük törlésének kérését, érvénytelenítését, a szállítást teljesítettük, sikertelen kézbesítést követően sem jelentkeztek az átvétellel kapcsolatosan, tehát nem vették át megrendelésüket.

6.2. Szállítás díja

A megrendelt PIXIBOX/PIXIBAG/PURE by PIXIBOX/ADAM&EVE by PIXIBOX ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, tehát magában foglalja a szállítás költségét is.

A kiszállítás díja egységesen bruttó 1.700,- Ft. mely összeget a PIXIBOX / PURE by PIXIBOX / PIXIBAG / ADAM&EVE by PIXIBOX vételára tartalmazza.

Elektronikus számlát küldünk regisztrált e-mail címre. A Megrendelő a csomagot kézbesítéskor a szállító előtt vizsgáld át, és esetlegesen a PIXIBOX szépség-dobozon/PIXIBAG szépség-neszeszeren/PURE by PIXIBOX/ADAM&EVE by PIXIBOX szépség-dobozon észlelelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A rendelési időszak lejártát követően a Megrendelő csomagja kézbesítésre kerül.

6.3. Szállítás ideje

A megrendeléseket az aktuális megrendelési időszak lejártát követő munkanapon dolgozzuk fel 8-16 óra között. A PIXIBOX/PIXIBAG/PURE by PIXIBOX/ADAM&EVE by PIXIBOX logisztikai feldolgozása ezt követően kezdődik meg, és a rendelési időszak lezártultát követő maximum 7 naptári napon belül eljut a Megrendelőhöz.

6.4. Választható fizetési módok

Utánvét: szállításkor a futárnál fizetendő készpénzben, vagy az MPL szabályzatának megfelelően bankkártyával a helyszínen

Bankkártyás fizetés

Megrendelő a fizetési módok közül bankkártyás fizetési módot is válaszhat, mely a PIXIBOX Kft. szerződött partnere, az OTP Mobil Kft. OTP SimplePay online felületén keresztül valósul meg.

Bankkártyás fizetés esetén Vásárló tudomásul veszi, hogy a PIXIBOX Kft. (1151 Budapest, Alag utca 32.) adatkezelő által a pixibox.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., (OTP SimplePay), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, számlázási cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff


7. ELÁLLÁS JOGA

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a részünkre. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken [link beillesztése] keresztül elérhető elállásinyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a részünkre.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben emailben haladéktalanul visszaigazoljuk a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi részünkre.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt PIXIBOXOT/PIXIBAGET,/PURE by PIXIBOXOT/ADAM&EVE by PIXIBOXOT minden a csomagban lévő termékkel együtt az ÁSZF 1. pontban feltüntetett székhelyének címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék székhelyünk címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Jogosultak vagyunk a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. kozmetikai termékek stb.)

8. SZAVATOSSÁG

8.1. Kellékszavatosság

Megrendelő hibás teljesítésünk esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.

Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Megrendelő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az a számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a mi költségünkre a Merendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra mi adtunk okot.

A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk.

A Megrendelő közvetlenül velünk szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket tőlünk vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben csak akkor mentesülünk a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdöntjük, vagyis bizonyítjuk, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben bizonyítani tudjuk, hogy a hiba oka a Megrendelőnek felróható okból keletkezett, nem vagyunk kötelesek a Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Megrendelő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

8.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – a 8.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

8.3. Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit a Megrendelő az 1. pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti.

9. JÓTÁLLÁS

Nem értékesítünk olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

10. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

10.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Megrendelő a termékkel vagy tevékenységünkkel kapcsolatos fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő:

Levelezési cím: PIXIBOX KFT. 1151 Budapest, Alag utca 32.
E-mail: ugyfelszolgalat@pixibox.hu

A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosoljuk. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrizünk - veszünk fel.

A jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadjuk, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.

A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt egyedi azonosítóval látjuk el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Az írásban hozzánk érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk és intézkedünk a Megrendelőhöz való eljuttatásáról. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást vagy emailben való kiküldést jelenti.

A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatjuk a Megrendelőt.

10.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Felek között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita velünk való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Megrendelő számára:

1 - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
2 - Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

3 - Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

11. Vásárlás a PIXISHOP webshopon

A PIXIBOX webshopon, PIXISHOP-ban (továbbiakban: shop) történő vásárlásra jelen ÁSZF rendelkezései teljes körűen érvényesek.

11.1. Értelmező rendelkezések

Szerződő Felek: az Eladó és az egyedi adásvételi szerződést Vevőként megkötő jogalany együttes megnevezése;
Szolgáltatás: az Eladó weboldalán aktuálisan megrendelhető késztermékek eladói tulajdonjogának a Vevő részére – a vételár maradéktalan teljesítése ellenében – történő átruházása, továbbá az áru csomagolása és kiszállítása;

Termék: az Eladó részéről forgalmazott, a webshopban honlapon adásvételi ajánlattételre felhívással közölt árucikk;

Vételár: a megkötésre került Egyedi adásvételi szerződés alapján Eladó által nyújtandó Termékek és Szolgáltatás ellenértéke;

Vevő: minden olyan – a hatályos magyar jog szerint – természetes vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiség nélküli egyéb jogalany, aki (amely) az Eladó termékét a shop honlap igénybevételével online megvásárolja;

11.2. Shop tartalma

A shop tartalmáért, az azon feltüntetett információk pontosságáért, teljeskörűségéért az üzemeltető nem vállal felelősséget. A shop és a weboldal különböző elemei olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért nem vállalunk felelősséget.

11.3. Vásárlás a shopban, regisztráció

A shopban kizárólag regisztrált vásárlóként lehet vásárolni. A regisztráció menetét, feltételeit és részleteit jelen ÁSZF 3. pontja tartalmazza. A shopban értékesített termékek esetében jelen webshop üzemeltetője nevezhető meg eladóként.

Amennyiben a vásárló regisztrál a pixibox.hu weboldalon, úgy létrehozunk számára egy fiókot, amelyben tároljuk az regisztrációkor megadott adatait, így bármikor ismételten az oldalra érkezik, belépést követően a saját fiókjába jut, újbóli vásárlásnál már nem szükséges az adatait megadni (azonban módosításra bármikor van lehetősége).

A regisztrált vásárló profiljába belépve láthatják korábbi vásárlásait, továbbá véleményezheti a terméket, melyet megvásárolt. A regisztrációkor megadott jelszót titokban tartásáért, biztonságáért kizárólag a regisztráló felelős, a fiók illetéktelen személyek általi használatáért semmilyen felelősséget nem vállalunk, további információkat az Adatvédelmi Tájékoztatónk tartalmaz.

A regisztrációkor a vásárló köteles valós, pontos adatainak megadására. Az adatok a fiókban bármikor módosíthatók (pl.: azok megváltozása esetén). A vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokból származó szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem vállalunk. Amennyiben a vásárló a regisztrációját törölni kívánja, úgy azt a profiljában az Adatmódosítás menüben elvégezheti, vagy kérheti az info@pixibox.hu e-mail címre küldött levélben.

11.4. Megvásárolható termékek köre

LUCKY BOX – kozmetikai meglepetés-csomag válogatás.

Kivitelezése: papír doboz egyedi designnal. Legalább 5 kozmetikumot tartalmaz, változatos és előre meg nem határozott “meglepetés” jellegű válogatásban. Tartalmazhat korábban bármely PIXI kiadványban megjelent terméket, illetve olyan kozmetikumokat, melyek nem szerepeltek még korábbi PIXI kiadványokban. A dobozban található termékek összértéke mindig meghaladja az aktuális vételárat. A csomagok összeállításáról, azok kozmetikumainak összetételéről Eladó nem köteles a vásárlási folyamat előtt, közben, vagy az után tájékoztatást adni Vevő részére, az üzletmodell és a kedvezményes ár okán.

Különböző prémium kozmetikai márkák kozmetikai termékei, valamint szépségápolási kiegészítők.

11.5. Vételár

A webshopban forgalmazott termékeknél feltüntetett vételár az ÁFA összegét már tartalmazza a vételárról szóló számla is ennek megfelelően kerül kiállításra. A vételár a kiszállítás díját nem tartalmazza. A kiszállítás díjszabásáról jelen ÁSZF ... pontja tartalmaz hatályos információkat.

A webshopban szereplő termékek nem minősülnek ajánlattételnek az üzemeltető részéről. A nyilvánvaló elírások, tévedések (pl.: 0,- Ft, 1,- Ft, 10,- Ft összegek, vagy a márkák által ajánlott fogyasztói árakhoz képest nyilvánvalóan alacsonyabb árak) nem adnak alapot a vásárlónak, hogy a termékeket a hibásan feltüntetett vételár megfizetése mellett megvásárolja. Amennyiben a termékek vételáraként megtévesztően alacsony összeget jelentkezik, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk ezen ÁSZF-ben rögzített elérhetőségeink valamelyikét, annak érdekében, hogy a későbbi félreértések és viták elkerülhetők legyenek.

A hibásan feltüntetett vételár helyett felajánljuk a termék helyes vételáron történő megvásárlását, azzal, hogy a vásárló jogkövetkezmények nélkül elállhat a vásárlástól, amennyiben a terméket annak helyes, tényleges vételárán nem kívánja megvásárolni. A webshopban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a webshopon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba; a módosítás nem vonatkozik a már megrendelt termékekre.

A megrendelt termékek vételárát és a kiszállítás díját a megrendelés véglegesítését követően kizárólag utánvétes fizetéssel lehet megfizetni.

11.6. Utánvétes vásárlás a shopban

Utánvétes vásárlás esetén a Vevő arra vállal kötelezettséget, hogy a teljes vételárat a termék (a termékek) kiszállításával egy időben, annak (azok) átvételekor fizeti meg a futárnak készpénzben, előre pontosan kiszámított és a termékrendelés folyamán, valamint a megrendelés visszaigazoló e-mailben közölt összegben.

11.7. Bankkártyás fizetés

Vásárló a fizetési módok közül bankkártyás fizetési módot is válaszhat, mely a PIXIBOX Kft. szerződött partnere, az OTP SimplePay online felületén keresztül valósul meg.

Bankkártyás fizetés esetén Vásárló tudomásul veszi, hogy a PIXIBOX Kft. (1151 Budapest, Alag utca 32.) adatkezelő által a pixibox.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., (OTP SimplePay), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, számlázási cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

11.7. Kiszállítás, termékek átvétele, panaszkezelés

A megvásárolt termék futárszolgálat útján kerül kiszállításra. A futárszoláglattal és a kiszállítással kapcsolatos információkat jelen ÁSZF 6. pontja tartalmazza.

Amennyiben a megrendelt termék kézbesítése a vásárlónak felróható okból (pl. a vásárlás folyamán téves szállítási adatok megadása) vagy az előreláthatósági klauzulát [Ptk. 6:142. §] megsértő magatartása miatt késedelmet szenved, illetőleg meghiúsul, az ebből fakadó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) kivétel nélkül a vásáról terhére esnek, és az eladó ezekért sem a Vevő, sem pedig harmadik személy irányában nem felelős.

A vásárló a termék átvételének helyszínén és időpontjában köteles a küldemény tartalmát tételesen, mennyiségi, továbbá minőségi szempontból egyaránt ellenőrizni, és az eladó szerződésszerű teljesítése esetén a fuvarlevelet (az átvételi elismervényt) aláírni. A szabályszerűen kiállított fuvarlevél (átvételi elismervény) az ellenkező bizonyításáig igazolja, hogy a küldemény és csomagolása az átvételkor hibátlan, valamint hiánytalan állapotban volt.

Amennyiben a termékekkel, illetőleg az eladói szolgáltatással összefüggésben a vásárőlnak panasza merül fel, úgy azt a pixibox.hu weboldalon a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikére (Ügyfélszolgálat elérhetősége: ugyfelszolgalat@pixibox.hu), illetőleg az Eladó székhelyére is megküldheti. Az Eladó a panaszokat beérkezésük sorrendjében, legkésőbb 30 (harminc) napon belül vizsgálja ki, és értesíti a Vevőt a vizsgálat eredményéről. A panasz elutasítása esetén a Vevő a felügyeleti szervekhez (pl. a jegyzőhöz, a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz) vagy a bírósághoz fordulhat. A lakóhelye szerinti járási hivatal elérhetőségét itt találja: http://jarasinfo.gov.hu

11.8. Szállítási díjak a shop-ban történő vásárlás esetén

A termékár nem foglalja magában az árucikk kiszállításának ellenértékét, amely egyébként a vételár egyik tételének minősül, így annak teljesítésével kerül kiegyenlítésre. A Vevőnek a kiszállítás költségét futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén meg kell fizetnie, kivéve, ha az egyedi adásvételi szerződés keretében az alábbiak teljesülnek. Ezen esetekben Vevőnek szállítási díjat nem kell megfizetni:

Vevő legalább 3 db terméket vásárolt Origins és/vagy Glamglow márkák termékeiből,
Vevő legalább 1 db Lucky BOX terméket vásárolt és választott mellé legalább 2 db terémket Origins és/vagy Glamglow/Erborian/Apivita/Elizabeth Arden/Real Techniques/IROHA, vagy további aktuálisan kapható márkák termékeiből.

A kiszállítási díj felöleli a termékcsomagolás költségeit is.

Egyéb esetekben a szállítási díj 1990,- Ft. br. mely összeget külön szerepeltetünk a KOSÁR menüben, valamint az elektronikusan megküldött számlán is. A mindenkori hatályos szállítási díjat jelen ÁSZF, valamint a shop információi tartalmazzák.

11.9. Elállási jog a shopban vásárolt termékek esetében

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, Vevőálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Vevő jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a terméknek,
több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, az Vevő vagy az Vevő által megjelölt, (ide nem értve a PIXIBOX Kft. által igénybe vett, a kiszállítást végző személyt) harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Vevőt megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Nem illeti meg azonban az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Vevő tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) 29. § e) pontja alapján kozmetikumok vonatkozásában egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem illeti meg a Kr. 20.§-ában meghatározott elállási jog, amennyiben a termék az átadást követően felbontásra került, vagyis a Vevő a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.

Ha a Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségeink valamelyikére. Határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát részünkre. FONTOS: Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jogszerűen gyakorolta, így javasoljuk, hogy az esetleges viták elkerülése érdekében az elállást tartalmazó e-mailt mentse el, postai küldemény formájában eljuttatott elállási nyilatkozatot pedig ajánlott, tértivevényes küldemény formájában adja fel részünkre és lehetőség szerint szkennelt formában is juttassa el a küldeményt hozzánk.

Amennyiben él elállási jogával, úgy köteles a megrendelt terméke(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a termék átvételét követő 14 napon belül az alábbi címre eljuttatni: PIXIBOX Kft. 1151 Budapest, Alag utca 32. (a határidő betartottnak minősül akkor is, ha a 14. napon postára adja a terméket). A termék visszaküldésének költsége Vevőt terheli. Utánvéttel küldött csomagot nem veszünk át!

Amennyiben Vevő jogszerűen gyakorolta elállási jogát, úgy vállaljuk, hogy haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Vevő által részünkre megfizetett valamennyi ellenszolgáltatást. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogosultak vagyunk a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapjuk az elállással érintett termék(ek)et, vagy Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy az(oka)t visszaküldte. Amennyiben a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt értékcsökkenés következik be, úgy Vevő felelősségre vonható a bekövetkezett értékcsökkenésért.

Az Eladót – különösen, de nem kizárólagosan a saját, illetve üzleti partnerei gazdasági érdekeinek védelmében – megilleti az ÁSZF shopra vonatkozó rendelkezései egyoldalú módosításának joga.

12. FELHASZNÁLÁS EGYÉB FELTÉTELEI

12.1. Felelősség

Megrendelő a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy nem vállalunk felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, ilyen esetben teljes mértékben együttműködünk az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Megrendelő által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat jogosultak vagyunk ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében jogosultak vagyunk jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért nem vállalunk felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt a Megrendelő elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Megrendelő államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Megrendelőt terheli a felelősség.

Amennyiben a Megrendelő a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni felénk. Ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, jogosultak vagyunk az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

A Felek között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Megrendelő törli a regisztrációját, vagy ha mi töröljük a Megrendelő regisztrációját.

​12.2. Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. A PIXIBOX KFT. a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított használója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során (ideértve a hírlevelek, nyomdai anyagok formátumát) megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb szöveges anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

Továbbá a PIXIBOX márkanév, arculati elemek nemzeti védjegyoltalom alatt állnak.

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a A PIXIBOX KFT. előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a A PIXIBOX KFT. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Megrendelőnek a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a A PIXIBOX KFT. előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A PIXIBOX KFT. fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.pixibox.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a A PIXIBOX KFT. által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a A PIXIBOX KFT. adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a A PIXIBOX KFT. külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a A PIXIBOX KFT. által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a A PIXIBOX KFT. adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A szolgáltatás igénybevételével a Megrendelő elfogadja, hogy a A PIXIBOX KFT. a szolgáltatás igénybevétele során a Megrendelő által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között a Megrendelő előzetes engedélyének bekérését követően bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

12.3. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Jogosultak vagyunk jelen Általános Szerződési Feltételeket a Megrendelők Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Megrendelővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

12.4. Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a mi tulajdonunkban marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Megrendelő birtokába kerül, felelősséggel tartozik a irányunkba mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2019. 11. 07.