GY.I.K.
Gyakran Ismételt Kérdések
1. MI IS A PIXIBOX PONTOSAN?
A PIXIBOX egy limitált darabszámban, bizonyos időközönként megjelenő meglepetéscsomag család, benne kozmetikai termékekkel. A három PIXI-típus: PIXIBOX (prémium válogatás), PIXIBAG (drogériás kozmetikai válogatás), PURE by PIXIBOX (natúrkozmetikai termékválogatás), Adam & Eve by PIXIBOX (férfi-női kozmetikumok válogatása) egyaránt kedvez a prémium kozmetikumok, drogériából ismert és közkedvelt márkák, valamint a natúr szépségápolás kedvelőinek. A csomagok mindig egy előre meghirdetett időpontban (hírlevél, közösségi média) rendelhetők.
2. HOGYAN REGISZTRÁLHATOK? HOGYAN KEZELHETEM ADATAIM?
Oldalunkon a „Regisztráció” menüpontban, az ott található mezők hiánytalan kitöltését követően máris regisztrált tagja leszel közösségünknek (ne felejtsd aktiválni regisztrációd az automatikus visszaigazolóban található linken), így bármikor rendelhetsz, amíg a vásárlási időszak nyitott, illetve a készlet rendelkezésre áll. Adataid kezelésére a Profil menüpontban van lehetőséged, ahol módosíthatod adataid, új jelszót adhatsz meg, ellenőrizheted PIXIFORINTJAID állását is.
3. HA MÁR REGISZTRÁLTAM, BÁRMIKOR, BÁRMELY CSOMAGOT MEGRENDELHETEM?
Igen, ha már regisztrált tagja vagy a PIXIBOX közösségnek rendelhetsz új kiadásunkból a készlet erejéig. Ha rendszeresen követsz bennünket a Facebookon, és más közösségi oldalunkon, valamint regisztrációd alkalmával bejelölted, hogy hírlevelet is kérsz, gyorsan értesülhetsz, a pontos dátumról, amikor megnyitjuk a következő rendelési időszakot. Honlapunkon pedig láthatod, hogy az általad kiszemelt PIXI mely hónapban lesz elérhető.
4. HOGYAN KAPOM MEG A CSOMAGOM?
Csomagszállításra specializálódott megbízható futárok (MPL) viszik az általad megadott helyszínre munkanapokon 8 és 17 óra között, de kérheted csomagod MPL automatába, vagy postán maradó csomagként is. A szállítás pontos dátumáról mindig értesítünk benneteket már a rendelési időszak előtt.
5. HOGYAN FIZETHETEK?
Utánvétes és SimplePay segítségével bankkártyás fizetésre van mód, vagy személyesen, a kiszállító futárnál szintén fizethetsz bankkártyával, amennyiben rendelkezik terminállal (erről a kiszállítás során kapott infó az irányadó).
6. HA MEGRENDELTEM, MIKOR KAPOM MEG?
Amikor az adott PIXI meglepetéscsomag rendelési időszaka bezár, a megrendelési visszaigazolón túl egy általános szállítással kapcsolatos tájékoztató levelet is kapsz. Ebben minden információ szerepel a kiszállításról. A megrendelési időszakot követően kb. egy hét múlva kezedben tarthatod a meglepetéscsomagod.
7. MEG LEHET TUDNI, HOGY MI LESZ A KÖVETKEZŐ HAVI DOBOZBAN? VÁLASZTHATOK?
Egy ilyen csodaszép csomag csakis meglepetést rejthet, ami része a mókának. A kiküldésig nem árulhatjuk el, mit tartalmaz az aktuális kiadásunk. Reméljük kíváncsivá tettünk! Azt azonban elmondhatjuk, hogy a legjobb márkákkal dolgozunk, így csak magas minőségű termékeket kaphatsz. Az aktuális kiadás résztvevő márkáiról hírlevelünkben és közösségi oldalainkon kaphatsz több információt. Nézd meg korábbi kiadásainkat, tégy egy próbát.
8. MI TÖRTÉNIK, HA NEM FOGOM SZERETNI A TERMÉKEKET, AMELYEKET KAPOK?
Nos, reméljük nem így lesz. Ha mégis, akkor feltétlen tudasd velünk részletesen. Mondd el, mi nem működik, mit képzeltél másként. Mi továbbítjuk a gyártók felé, hogy jobbá tehessék termékeiket. Ja, és gondolj csak bele: a PIXI nélkül talán boros áron vettél volna valamit, amit végül nem tudsz használni. Nálunk kipróbálod, ha pedig bevált, már biztos kézzel veheted majd le az üzletek polcairól.
9. VAN BÁRMILYEN REJTETT KÖLTSÉG?
Nincs, az ár tartalmazza az ÁFÁ-t, a házhoz szállítás, csomagolás költségét egyaránt.
10. VAN-E MÓD A VISSZAKÜLDÉSRE, HA ELÉGEDETLEN VAGYOK?
Őszintén bízunk benne, hogy nem leszel elégedetlen. Ha úgy érzed nem kaptál választ mindenre, és nem erre számítottál, természetesen igen, visszaküldheted a csomagot. Ennek részleteit az ÁSZF-ben találod.
11. RENDELHETEK TÖBB PIXIT IS EGY KIADÁSBÓL?
Egy kiadásból egy regisztrációval maximum 2 db rendelhető, mivel minden kiadás darabszáma limitált, szeretnénk, ha mindenki lehetőséghez jutna.
12. HOGYAN ÉRTÉKELHETEM AZ OLDALON TALÁLHATÓ TERMÉKEKET?
Csak abban az esetben tudsz véleményezni terméket, ha megrendelted azt a PIXI kiadást, amelyben az értékelni kívánt termék szerepelt. Erre azért van szükség, mert a PIXI megrendelők valódi véleményére és a termékek kipróbálását követő tapasztalataira vagyunk kíváncsiak. Rendelj egy PIXI-t, és mondd el, mit gondolsz! Véleményedért cserébe PIXIPONT-okat gyűjthetsz. Erről további információt a PIXIPONT menüben találsz.
13. NEM SZERETNÉK LEMARADNI EGY KIADÁSRÓL SEM, MIT TEGYEK?
Regisztrálj oldalunkon, és jelöld be a hírlevél opciót. Így elsőkézből értesülhetsz a következő kiadás pontos időszakáról, a résztvevő márkákról és egyéb infókról. Kövesd Facebook, Instagram, TikTok oldalunkat is, ahol szintén sok-sok tájékoztatást kaphatsz a közelgő meglepetéscsomagunkról.
Ha az előzetes beharangozók alapján felkelti érdeklődésed valamely PIXI, érdemes a meghirdetett nyitási időszak elején érkezni, hiszen az érdeklődés általában nagy és hamar elfogyhatnak a csomagok.
Ha az előzetes beharangozók alapján felkelti érdeklődésed valamely PIXI, érdemes a meghirdetett nyitási időszak elején érkezni, hiszen az érdeklődés általában nagy és hamar elfogyhatnak a csomagok.
14. NEM ÉRKEZNEK MEG A HÍRLEVELEK, PEDIG FELIRATKOZTAM
Ennek az lehet az oka, hogy levelezőrendszered erős SPAM szűrővel van felszerelkezve, és nem engedi át e-mailjeinket, vagy Levélszemét/Promóció mappába helyezi őket. Ha ezekben a mappákban is ellenőrizted, és továbbra sem találod, vedd fel címlistádba az info@pixibox.hu címünket, hogy már "ismerősként" kezelje leveleinket a rendszer és átengedje a szűrőn.
15. SZERETNÉM, HA CÉGEM TERMÉKÉT, SZOLGÁLTATÁSÁT IS BEMUTATNÁTOK, KIT KERESSEK?
Igazán örülünk, ha újdonságokat mutathatunk a PIXI rajongóknak. Írj közvetlen a PIXI alapítójának, Beátának a beata@pixibox.hu címre és ő segít megtalálni a termék, szolgáltatás számára legmegfelelőbb meglepetéscsomagot, sőt mindig vannak új ötletei is, akár egyedi megjelenéseket is kivitelezünk.