- MI IS A PIXIBOX PONTOSAN?
A PIXIBOX egy limitált darabszámban, havonta váltakozva megjelenő meglepetéscsomag család, benne kozmetikai termékekkel. A három PIXI: PIXIBOX, PIXIBAG, PURE by PIXIBOX egyaránt kedvez a prémium kozmetikumok, drogériából ismert és közkedvelt márkák, valamint a natúr szépségápolás kedvelőinek. A csomagok mindig egy előre meghirdetett időpontban rendelhetők.
- HOGYAN REGISZTRÁLHATOK? HOGYAN KEZELHETEM ADATAIM?
Oldalunkon a „Regisztráció” menüpontban, az ott található mezők hiánytalan kitöltését követően máris regisztrált tagja leszel közösségünknek (ne felejtsd aktiválni regisztrációd az automatikus visszaigazolóban található linken), így bármikor rendelhetsz, amíg a vásárlási időszak nyitott, illetve a készlet rendelkezésre áll. Adataid kezelésére az „Én PIXIBOXOM” menüpontban van lehetőséged, ahol módosíthatod adataid, új jelszót adhatsz meg, ellenőrizheted PIXIPONTJAID állását is.
- HA MÁR REGISZTRÁLTAM, BÁRMIKOR, BÁRMELY CSOMAGOT MEGRENDELHETEM?
Igen, ha már regisztrált tagja vagy a PIXIBOX közösségnek rendelhetsz új kiadásunkból a készlet erejéig. Ha rendszeresen követsz bennünket a Facebookon, és más közösségi oldalunkon, valamint regisztrációd alkalmával bejelölted, hogy hírlevelet is kérsz, gyorsan értesülhetsz, a pontos dátumról, amikor megnyitjuk a következő rendelési időszakot. Honlapunkon pedig láthatod, hogy az általad kiszemelt PIXI mely hónapban lesz elérhető.
- HOGYAN KAPOM MEG A CSOMAGOM?
Csomagszállításra specializálódott megbízható futárok (Complexpress Kft. - MPL) viszik az általad megadott helyszínre munkanapokon 8 és 17 óra között. Ezért érdemes olyan szállítási címet megadni, ahol ebben az időszakban Te, vagy egy általad megbízott személy át tudja venni. A szállítás pontos dátumáról mindig értesítünk benneteket már a rendelési időszak előtt.
- HOGYAN FIZETHETEK?
Jelenleg utánvétes fizetésre van mód, így személyesen, a kiszállító futárnál fizethetsz a szállítás alkalmával készpénzben.
- HA MEGRENDELTEM, MIKOR KAPOM MEG?
Amikor az adott PIXI meglepetéscsomag rendelési időszaka bezár, a megrendelési visszaigazolón túl egy általános szállítással kapcsolatos tájékoztató levelet is kapsz. Ebben minden információ szerepel a kiszállításról. A megrendelési időszakot követően kb. egy hét múlva kezedben tarthatod a meglepetéscsomagod.
- MEG LEHET TUDNI, HOGY MI LESZ A KÖVETKEZŐ HAVI DOBOZBAN? VÁLASZTHATOK?
Egy ilyen csodaszép csomag csakis meglepetést rejthet, ami része a mókának. A kiküldésig nem árulhatjuk el, mit tartalmaz az aktuális kiadásunk. Reméljük kíváncsivá tettünk! Azt azonban elmondhatjuk, hogy a legjobb márkákkal dolgozunk, így csak magas minőségű termékeket kaphatsz. Az aktuális kiadás résztvevő márkáiról hírlevelünkben és közösségi oldalainkon kaphatsz több információt. Nézd meg korábbi kiadásainkat, tégy egy próbát.
- MI TÖRTÉNIK, HA NEM FOGOM SZERETNI A TERMÉKEKET, AMELYEKET KAPOK?
Nos, reméljük nem így lesz. Ha mégis, akkor feltétlen tudasd velünk részletesen. Mondd el, mi nem működik, mit képzeltél másként. Mi továbbítjuk a gyártók felé, hogy jobbá tehessék termékeiket. Ja, és gondolj csak bele: a PIXI nélkül talán boros áron vettél volna valamit, amit végül nem tudsz használni. Nálunk kipróbálod, ha pedig bevált, már biztos kézzel veheted majd le az üzletek polcairól.
- VAN BÁRMILYEN REJTETT KÖLTSÉG?
Nincs, az ár tartalmazza az ÁFÁ-t, a házhoz szállítás, csomagolás költségét egyaránt.
- VAN-E MÓD A VISSZAKÜLDÉSRE, HA ELÉGEDETLEN VAGYOK?
Őszintén bízunk benne, hogy nem leszel elégedetlen. Ha úgy érzed nem kaptál választ mindenre, és nem erre számítottál, természetesen igen, visszaküldheted a csomagot. Ennek részleteit az ÁSZF-ben találod.
- RENDELHETEK TÖBB PIXIT IS EGY KIADÁSBÓL?
Egy kiadásból egy regisztrációval maximum 2 db rendelhető, mivel minden kiadás darabszáma limitált, szeretnénk, ha mindenki lehetőséghez jutna.
- HOGYAN ÉRTÉKELHETEM AZ OLDALON TALÁLHATÓ TERMÉKEKET?
Csak abban az esetben tudsz véleményezni terméket, ha megrendelted azt a PIXI kiadást, amelyben az értékelni kívánt termék szerepelt. Erre azért van szükség, mert a PIXI megrendelők valódi véleményére és a termékek kipróbálását követő tapasztalataira vagyunk kíváncsiak. Rendelj egy PIXI-t, és mondd el, mit gondolsz! Véleményedért cserébe PIXIPONT-okat gyűjthetsz. Erről további információt a PIXIPONT menüben találsz.
- NEM SZERETNÉK LEMARADNI EGY KIADÁSRÓL SEM, MIT TEGYEK?
Regisztrálj oldalunkon, és jelöld be a hírlevél opciót. Így elsőkézből értesülhetsz a következő kiadás pontos időszakáról, a résztvevő márkákról és egyéb infókról. Kövesd Facebook, Instagram, Snapchat oldalunkat is, ahol szintén sok-sok tájékoztatást kaphatsz a közelgő meglepetéscsomagunkról. Csatlakozz PREMIUM programunkhoz, mely egy tagsági rendszer és évente 1 alkalommal, egy éves tagdíj befizetésével több előnyt is élvezhetsz: exkluzív rendelési időszakban rendelhetsz bármely kiadásból (így nem maradsz le), sőt még plusz ajándékot is találhatsz a megrendelt csomagodban. A PREMIUM rendszerről az ÁSZF-ben olvashatsz bővebben, a PREMIUM tagság csatlakozási lehetőségéről is hírlevélben értesítünk.
Ha az előzetes beharangozók alapján felkelti érdeklődésed valamely PIXI, érdemes a meghirdetett nyitási időszak elején érkezni, hiszen az érdeklődés általában nagy és hamar elfogyhatnak a csomagok. TIPP: töltsd le a PIXIBOX applikációt Andorid, vagy iOS rendszerre, és állítsd be a rendelési időszakra vonatkozó értesítés kérést, így figyelemeztetünk a rendelési lehetőség indulására. Ha Te nem érsz rá ebben az időpontban, kérj meg valakit, aki tud Neked rendelni a belépési adataiddal.
- NEM ÉRKEZNEK MEG A HÍRLEVELEK, PEDIG FELIRATKOZTAM
Ennek az lehet az oka, hogy levelezőrendszered erős SPAM szűrővel van felszerelkezve, és nem engedi át e-mailjeinket, vagy Levélszemét/Promóció mappába helyezi őket. Ha ezekben a mappákban is ellenőrizted, és továbbra sem találod, vedd fel címlistádba az info@pixibox.hu címünket, hogy már "ismerősként" kezelje leveleinket a rendszer és átengedje a szűrőn.
- SZERETNÉM, HA CÉGEM TERMÉKÉT, SZOLGÁLTATÁSÁT IS BEMUTATNÁTOK, KIT KERESSEK?
Igazán örülünk, ha újdonságokat mutathatunk a PIXI rajongóknak. Írj közvetlen a PIXI alapítójának, Beátának a beata@pixibox.hu címre és ő segít megtalálni a termék, szolgáltatás számára legmegfelelőbb meglepetéscsomagot, sőt mindig vannak új ötletei is, akár egyedi megjelenéseket is kivitelezünk.